Geero web trgovina Hrvatska

FAQs

  • Tko je proizvođač motora?

    Radi se o BOS motoru, kod kojeg su posebno za nas korišteni određeni drugi dijelovi. U posljednje 3 godine dokazao se kod ostalih naših e-bicikla.

    Motor se ističe u sljedećim točkama:

    • jednostavnost
    • prazan hod kvačila
    • radi posebno tiho
    • interni planetarni mjenjač  sa visokim omjerom prijenosa kod prosječne brzine vožnje
    • izrazito pro radno ponašanje  zbog visokog omjera prijenosa

    Prilagodili smo neke postojeće dijelove motora i sami smo konstruirali sustav slobodnog hoda kvačila zajedno sa planetarnim mjenjačem.

  • Je li upravljač/sjedalo podesiv po visini?

    Upravljač:
    Aktualni prednji dio (=dio koji drži upravljač i određuje visinu) nije moguće podesiti. Upravljač ima visinu od 97 cm (od poda do upravljača). Lula upravljača iznosi oko 2 cm.

    Sjedalo:
    Nosač sjedala iznosi 27 cm (dužina unutranje cijevi) odnosno 30 cm (do sjedala). Najviše može 20 odnosno 23 cm viriti van. Ukoliko vam to nije dovoljno možemo vam ponuditi poseban nosač sjedala za visoke osobe, a koji je 40 cm dug. Ovaj može najviše 30 do 33 cm viriti van.

  • Zašto se kod Geero bicikla ne može skinuti baterija?

    Statički bi to iziskivalo potpuno drugačiju izgradnju okvira, jer bi u tom slučaju trebalo raditi sa otvorenim profilima te bi trebalo ugraditi razne mehanizme. Takav bicikl ne bi se mogao izraditi sa težinom ispod 20 kg.

    Kod Geero bicikla je fokus bio na dvije stvari:

    • ušteda na težini
    • jednostavnost kod tehnike i optike

    Kako bi se to postiglo, jedina mogućnost  je bila fiksna baterija.

    Geero se zbog dobrog težišta (na gornjoj cijevi okvira oko 15 cm od cijevi sjedala) lako može podići na ramena. Sa rukom uhvatite upravljač, na taj način možete Geero bicikl nositi jako stabilno. Zbog male težine ne predstavlja poteškoću nositi ga ni nekoliko kata. Osim toga vam je na ovaj način druga ruka slobodna. 

  • Moram li pedale pokretati i na brzini većoj od 25 km/sat?

    Ne. Motor raspolaže posebnim slobodnim hodom sa integriranim modusom za uštedu energije. Sa nešto vježbe možete Geero bicikl na dužim stazama lako konstantno voziti brzinom većom od 30 km/sat. Ako se pri tome pojave uzbrdice i tako dolazi do smanjenja brzine, ponovno ćete nešto jače osjetiti pogon.

  • Može li se Geero puniti kod spuštanja nizbrdo?

    Ne, to nije moguće. 

    Tehnički bi to bilo relativno jednostavno izvesti na način da se motor i kotač trajno povežu i da motor također radi i kao generator. Međutim, nedostatak bi bio da bi se bicikl bez potpore baterije vrlo teško pokretao. Osim toga zbog male mase bicikla u praksi bi ovakvo djelovanje punjenja bilo neznatno.

    Želja nam je bila da se Geero bicikl može voziti i bez potpore motora, stoga smo se usmjerili da posebnu tehniku slobodnog hoda i snažnu bateriju. Tako Geero sa manje energije može preći veću udaljenost.

  • Zašto se baterija ne može skinuti za punjenje?

    Geero je jedan od najlakših električnih bicikla na tržištu. Fokus smo usmjerili na težinu i vitak dizajn!

    Naš cilj bio je da bateriju u potpunosti integriramo u okvir. Da smo omogućili skidanje baterije bez alata, trebala bi donja cijev okvira biti za oko 40% jača te bi prema tome bila i mnogo teža zbog statike i mehanike!

  • Postoje li razne veličine okvira?

    Postoje standardni modeli veličina okvira od 54 cm i 60 cm, i manji okvir veličine od 52 cm.

  • Postoji li Geero sa niskopodnim okvirom?

    Geero sa niskopodnim okvirom planiran je za 2017.  godinu.

  • Postoji li 0/1 (paljenje/gašenje) šalter za potporu?

    Regulacija potpore motora nalazi se na upravljaču. Možete birati između 0, 1., 2. i 3. razine. Jednim pritiskom možete u potpunosti ugasiti motor! 

  • Koliko je Geero-sustav stabilan?

    Geero je potpuno nov, ali u njegov razvoj uložili smo 7 godina stečenog iskustva.

    Motor se već 3 godine pod imenom BOS (bikee open speed) uspješno upotrebljava kod drugih modela.
    Upravljač testiran je 9 mjeseci. Imamo testne bicikle koji su prešli više od 4.500 km.

    Geero-sustav je vrlo jednostavan i pouzdan sustav!  

  • Može li se zadnji kotač jednostavno skinuti?

    Da, zadnji kotač se vrlo jednostavno može skinuti otpuštanjem vijaka (kao kod normalnog bicikla) i izvlačenjem utikača (što ide nešto teže, jer je utičnica vodonepropusna).

  • Svijetlo, reflektori i slično

    Svakom Geero biciklu priloženi su STVO reflektirajuće oznake (sukladno propisu za cestovni promet).

    Sadržaj

    • Stražnja reflektirajuća oznaka (za montažu na cijev sjedala)
    • Prednja reflektirajuća oznaka (za montažu na upravljaču)
    • 4 x bočne reflektirajuće oznake za žbice kotača
    • Zvonac
    • Reflektirajuće oznake već su ugrađene u pedale

    Prema potrebi posebno treba nabaviti svjetla. Uobičajena svjetla mogu se montirati na svaki Geero bicikl.

  • Kako ispravno napuniti bateriju da bi ona što duže trajala?

    Ukoliko se Geero bicikl ne koristi više od tjedan dana, potrebno je isključiti centrali šalter za paljenje/gašenje (nalazi se dolje pokraj kutije za punjenje kod pogonske osovine)! Tako se baterija i elektronika u potpunosti odvajaju od sustava. Na taj način smanjuje se samopražnjenje. Ukoliko se Geero ne koristi duže od tjedan dana (npr. preko zime), potrebno je pripaziti na to da baterija nije u potpunosti prazna! Prikaz napunjenosti baterije trebao bi prikazati barem 2, najbolje 3 crtice! Trebalo bi bateriju svaka 2 mjeseca puniti za oko 30 minuta. Ovo je pravilo koje savršeno radi. Općenito baterija najduže drži, ako se ona skladišti kada je napola napunjena. Nije dobro kada je ona previše prazna, onda postoji mogućnost da se dubinski isprazni, a ako je u potpunosti napunjena, brže stari! Nemojte svoj Geero bicikl ili bateriju skladištiti na vlažnim mjestima. Najbolje su sobne temperature  (10-30 stupnjeva je u redu).

  • Baterija ne razvija punu snagu.

    Litijske baterije lagano mogu izgubiti na snazi. Pri tome se radi o normalnim procesima. Ukoliko baterija u kratkom vremenu gubu više od 70% snage, vratite nam je. Tako možemo utvrditi preostali kapacitet i kako se ponašanje kod korištenja. Dobiti ćete novu bateriju, ako se ista još nalazi u jamstvenom roku. Ukoliko se sa baterijom nije ispravno postupilo (kao što je opisano u uputama), ne može se za nju putem garancije tražiti zamjena. U takvom slučaju baterija se može osvježiti za 80 Eura, tako da ona ponovno dobije veću snagu.

  • Potpora motora ne radi ili jedva da je primjetna. Što mogu učiniti?

    1. Jednom isključite i ponovno upalite svoj Geero bicikl.
    2. Provjerite svijetli li zaslon (prikaz napunjenosti baterije, razine potpore motora).
    3. Ukoliko ne radi, provjerite je li uključen centralni šalter (dolje pokraj pogonske osovine). Također i njega jednom ugasite i ponovno upalite.
    4. Provjerite je li baterija prikazuje više od jedne crte napunjenosti.
    5. Provjerite je li brzinska utičnica za motor odnosno zaslon priključena i ima kontakt.
    6. Ukoliko ništa od navedenog nije pomoglo, potrebno je otvoriti servisne upute. U tom slučaju od nas zatražite upute. Ukoliko ne želite sami izvršiti demontažu, možete bicikl i vratiti na našu adresu, pa ćemo mi to učiniti za vas. 
  • Zašto je motor limitiran?

    Cestovni propisi u većini europskih zemalja dozvoljavaju samo brzinu do 25 km/sat. Vozila koja mogu voziti brže trebaju imati registarske oznake odnosno moraju biti registrirana te u nekim državama čak vrijedi i obvezatno nošenje kacige.

  • Može li se limitacija motora poništiti?

    Krajini kupac nije u mogućnosti poništiti limitaciju motora, jer limitacijom upravlja određeni software.

  • Kako se isporučuje Geero bicikl? Je li montiran ili u dijelovima? Je li priložena uputa o korištenju?

    Naša ekipa svaki Geero bicikl u potpunosti montira i testira u vožnji dužine 1 kilometra te ga namješta (kočnice i mjenjač).  Za dostavu se demontira upravljač, sjedalo, pedale i prednji kotač. Nakon primitka bicikla istog je moguće unutar 10 minuta osposobiti za vožnju.

    Alat koji je potreban za to priložen je paketu. Također je priložena uputa koja pomaže kod montaže, a koju svatko može učiniti. U uputama se nalaze i mnogi drugi savjeti vezano uz održavanje i dr.. Ukoliko ipak imate poteškoća, slobodno nam se obratite u bilo kojem trenutku. 

  • Postoji li jamstvo za bateriju? Koliko dugo traje to jamstvo?

    Baterija je pod garancijom u roku koji je propisan zakonom. 

  • Postoji li jamstvo za okvir bicikla? Koji je rok toga jamstva?

    Jamstvo za okvir bicikla iznosi 5 godina, ukoliko se okvirom rukovali na propisan način.

  • Koje mjenjače ima bicikl? Postoje li razne varijante?

    Standardni mjenjač je Shimano Sora sa 9 brzina koji ima 9-struke zupčanike. Geero je kompatibilan sa opremom za nadogradnju do 11 sportskih brzina. Već radimo na dijelovima koji će dopustiti nadogradnju prednje 2-brzinske sportske garniture.  Tako će Geero moći imati i 22 sportske brzine.

  • ​Je li punjač za brzo punjenje dodan u paketu?

    Da.

  • Gdje mogu dobiti rezervne dijelove?

    Rezervne dijelove možete dobiti kod nas! Svi dijelovi odmah su na raspolaganju te vam možemo pružati i potrebnu potporu, ukoliko vam je ona potrebna!

  • Koji je rok trajanja baterije?

    Predviđeni rok trajanja baterije je od 5-8 godina, kod ispravnog ophođenja sa baterijom!

  • Kako se mijenja baterija?

    Skinuti pogonsku osovinu, otpustiti fiksaciju baterije i bateriju izvaditi iz donje cijevi. Molimo vas da se za točne upute obratite našem servisu.

  • Koliko traje izmjena baterije?

    Ukoliko je jednom stvarno potrebno izmijeniti bateriju, moguće je to uz malo vježbe, učiniti za 5 minuta. Ako je potrebno dobit ćete od našeg servisnog tima upute kako to učiniti.

  • Je li uključen alat za demontažu odnosno izmjenu baterije? Je li za to potreban poseban alat?

    Sve što vam je potrebno od alata primit ćete isporukom! Dodatno vam je potreban samo još jedan manji križni ključ.

  • Može baterija uslijed kvara početi gorjeti?

    Ne! Ćelije su od Panasonica i imaju razne zaštitne funkcije.

  • Koju udaljenost mogu proći sa jednim punjenjem baterije?

    U prosjeku 85 km, kod optimalnog korištenja i do 125 km.

  • Koliko traje punjenje baterije?

    Punjenje traje 3 sata.

  • Kako se aktivira motor?

    Čim pokrenete pedale, automatski će se uključiti potpora motora! Na zaslonu možete odabrati koji jačinu potpore motora želite. Ako ne pokrećete pedale, neće se ni uključiti potpora motora. Potpora se također može i u potpunosti isključiti.

  • Koliko brzo ide bicikl sa potporom motora?

    25 km/sat (limitirano).

  • Što je vatsat (Wh)?

    Wh je jedinica kojom se može prikazati kapacitet baterije.  Oznaka proizlazi iz V* Ah = Wh (volt + Ah = vatsati). Kod Gerra je to 40 V * 10.5 Ah = 420 Wh.

  • Što znači „stem fixie“?

    Ovo riječ kreirali smo mi. „Stem“ znači prednji dio, a „fixie“ stoji za dobre stare kotače koji se voze po gradu.

  • Što znači „single speed“?

    To znači da odostraga postoji samo jedna brzina. Geero bicikli u svojoj standardnoj izvedbi međutim imaju 9 brzina.

  • Što je sine-wave-tehnologija?

    Kontrolor koji je ugrađen u cijev sjedala i pokreće motor odašilje sinusoidan signal. Savršeno je usklađen sa karakteristikama motora. Rezultat toga je potpuno tih rad motora u svim uvjetima i opterećenjima.

  • Gdje se proizvodi okvir?

    Naši okviri proizvode se kod proizvođača okvira širom svijeta (pretežito u Italiji i Češkoj za lakiranje). Odabir pojedinih proizvođača ovisi o mogućnostima proizvodnje, cijeni i prije svega o vremenu raspoloživosti.

  • Cijev sjedala

    Promax za Geero proizvodi cijev sjedala. Dužina: 224 mm, promjer: 28.6 mm.

  • Sjedalo

    Sjedalo proizvodi Velo i sastoji se od sintetičke kože (dužina: 300 mm, promjer: 28,6 mm).

  • Kočnica

    Promax za nas proizvodi kočnice bez logotipa. Geero osim toga raspolaže kanalicama za žice i odgovarajućom pripremom za montažu (okvir/vilica) za hidrauličnu disk kočnicu.

  • Specifikacija felga

    Dvostruke stjenke, CNC, 28'' (700C x 32C), visina: 32 mm, oznaka tipa: MTSC32B.

  • Veličina guma

    Veličina guma iznosi 28 cola sa hodom od 1,25. Okvir i vilica koncipirani su za gume od 28Cdo32C.

  • Na što je potrebno pripaziti, ako bicikl duže nije bio korišten (zimi)?

    Nemojte Geero bicikl skladištiti duže od tjedan dana sa potpuno napunjenom baterijom.  Kako bi bili sigurni možete bateriju svakih dva mjeseca na 30 minuta priključiti na punjač.

  • Koliko je Geero težak?

    To ovisi o verziji. Sa malom baterijom i “singel speed „Geero bicikl teži 13,7 kg.

    Sa akutalnom potpunom opremom sa 420Wh Panasonic baterijom i Shimano-Sora mjenjačem (9 brzina) težina iznosi 15,6 kg.

  • Što da učinim, ako se nešto pokvari?

    Određene popravke i izmjene dijelova  možete sami izvršiti. Za to ćete dobiti upute od naše službe za podršku. Ako to ne želite sami učiniti, jednostavno svoj Geero bicikl ponovno stavite u kutiji i pošaljite na našu adresu. Ukoliko originalno pakiranje više nemate, možemo vam jednostavno uz mali trošak poslati novu.

  • Je li moguće dogovoriti testnu vožnju?

    Testna vožnja moguća je u našoj radionici u Gabersdorfu/Južna Štajerska. Također su testne vožnje moguće u Feldbachu i Gracu.

    Molimo javite nam se radi ugovaranja termina.

  • Gdje mogu Geero bicikl dati na popravak? Postoje li službeni serviseri ili mogu Geero popraviti u uobičajenoj trgovina bicikla?

    Kod većine dijelova radi se o uobičajenim dijelovima za bicikle koji se mogu servisirati u svakom servisu za bicikle. Servis elektronike vršimo sami, stoga nam jednostavno pošaljite svoj bicikl. Molimo da u tu svrhu kontaktirate naš servis.

  • Je li Geero otporan na kišu?

    Da, Geero je otporan na kišu. Do poteškoće može jedino doći, ako se za čišćenje upotrebljava visokotlačni  perač. Stoga mlaz ne usmjeravajte direktno na motor odnosno na elektroničnu jedinicu.

  • Koja je maksimalna nosivost Geero bicikla?

    Geero je testiran do 100 kilograma. Iznad toga ne preuzimamo odgovornost.

  • Može li se servis napraviti u vlastitoj režiji?

    Skoro da ne postoji ni jedan e-bicikl kod kojeg je servis tako jednostavan kao kod Geera.  Kod pogonske osovine (tamo gdje se može izvaditi i baterija) nalazi se ploča sa utičnicom, gdje se spaja sva elektronika. Ovdje se vrlo jednostavno,  ako je to stvarno potrebno, može sprovesti servis. Molimo da se javite našoj servisnoj ekipi koja će vam poslati potrebne upute.

    Zahvaljujući dobro promišljenom i jednostavnom servisnom sustavu također je zajamčena i izvanredna pouzdanost. Sve je dobro promišljeno bez obzira radi li se o utičnicama, dužini žica, položaju ili pristupu.
    Potrebno je bilo sedam godina iskustva u razvoju i servisu raznih marki električnih bicikla da bi u potpunosti razumjeli problematiku i razvili ovaj servisni sustav kakav ima Geero. 

  • Što je tako posebno kod električnog sustava Geero bicikla?

    Pri dizajniranju električnog sustava Geero bicikla velika pažnja usmjerena je da on bude što pouzdaniji. Stoga je broj utičnica, dugih žica i ostalog sveden na najmanji mogući broj. Gdje kod je to bilo moguće izostavljeni su nepotrebni spojevi i drugi dijelovi kod kojih bi moglo doći do pogrešaka.

    Svi vodovi ukupnog elektronskog sustava spajaju se u jednoj točki kod pogonske osovine, što znatno pojednostavljuje ukupnu tehniku i održavanje (ukoliko je ono uopće potrebno).  

Pratite nas na